kontrast kontrast • powiększanie tekstu czcionka normalna czcionka większa czcionka największa • wersja wai tryb wai Powrót do wersji graficznej

Menu strony

Lewe menu

Urząd

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 - 18:00*

Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

 

*w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 dyżury pełnią pracownicy:

- Wydziału Obsługi Mieszkańców

- Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

- stanowisk kasowych Wydziału Budżetowo-Księgowego

- Urzędu Stanu Cywilnego

 

Terenowy Punkt Paszportowy czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 10:00 - 17:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Opłaty paszportowe i geodezyjne wyłącznie gotówką

 

Adres: ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa


Centrala urzędu 22 44 35 555


urzad@pragapld.waw.pl
Jesteś tutaj:

Jak zmieni się statut Dzielnicy Praga-Południe? - konsultacje społeczne

Opublikowano:2019-02-13 15:00:00

Zmiany statutów dzielnic wynikają ze zmian ustawowych. W związku z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o zmianie niektórych ustaw w celu zwiększenia udziału obywateli w procesie wybierania, funkcjonowania i kontrolowania niektórych organów publicznych zmieniająca m.in. ustawę z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie zaistniała konieczność wprowadzenia zmian dostosowujących w Statutach Dzielnic.

czytaj więcej...

Protest w sprawie obwodnicy śródmiejskiej

Opublikowano:2019-02-13 13:32:43

III sesja Rady Dzielnicy, która miała miejsce 12 lutego 2019 r., przebiegła nad wyraz sprawnie i w dawno nie widzianej zgodnej atmosferze. Po wprowadzeniu drobnych zmian do porządku obrad radni podjęli uchwałę w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w lokalach gastronomicznych (nie sklepach).

czytaj więcej...

Sporo nowości w VI edycji budżetu partycypacyjnego

Opublikowano:2019-02-12 15:52:56

Aż 77 mln zł będzie do wydania w najbliższej edycji budżetu obywatelskiego, w skali Warszawy. To o 12 mln więcej niż w rok temu. W tegorocznej edycji będzie też sporo nowości. Przede wszystkim zmienią się zasady głosowania. Każdy mieszkaniec będzie mógł głosować na 15 projektów w dzielnicy i na 10 projektów na poziomie ogólnomiejskim. Zmieni się też wymagana liczba podpisów popierających projekt.

czytaj więcej...

Urodziła się 100 lat temu

Opublikowano:2019-02-12 15:49:00

Pani Krystyna Chrostowska urodziła się 10 lutego 1919 roku. Od 1945 roku mieszka na Saskiej Kępie . Kontynuując tradycje zawodowe po swoim tacie, aż do emerytury prowadziła aptekę. I pewnie dlatego do dzisiaj posługuje się telefonem komórkowym i komputerem, który umożliwia jej komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi przy pomocy e-maili czy skypa.

czytaj więcej...

Podaruj 1% Organizacjom Pozarządowym

Opublikowano:2019-02-12 10:39:00

Na terenie Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy aktywnie funkcjonuje blisko 70 fundacji, stowarzyszeń, klubów, które codziennie niosą pomoc, wsparcie, działania opiekuńczo-wychowawcze oraz poradnictwo specjalistyczne mieszkańcom naszej Dzielnicy podaruj 1% Organizacjom Pozarządowym

czytaj więcej...

IX edycja konkursu - S3KTOR 2018

Opublikowano:2019-02-11 14:28:38

Rozpoczął się nabór do IX edycji konkursu S3KTOR 2018, którego celem jest promocja warszawskich organizacji pozarządowych. Do dnia 18 lutego 2019 r. trwa zgłaszanie inicjatyw i organizacji pozarządowych w konkursie S3KTOR 2018

czytaj więcej...

E-akta – skrócenie okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacja

Opublikowano:2019-02-11 14:00:00

Od stycznia 2019 r. wejdą w życie przepisy, które ułatwią przechowywanie akt pracowniczych dotyczących pracowników i zleceniobiorców i obniżą koszty związane z ich przechowywaniem.

czytaj więcej...

OGŁOSZENIE WYNIKÓW GŁOSOWANIA NA CZŁONKÓW RADY SENIORÓW W DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M.ST WARSZAWY

Opublikowano:2019-02-11 11:39:00

W dniu 29 stycznia 2019 roku dokonano zliczenia głosów z kart wyborczych oddanych na poszczególnych kandydatów na członków Rady Seniorów w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. Łącznie wpłynęło 1256 szt. kart wyborczych, z czego z urny wyjęto 1240 szt. kart wyborczych, 2 karty wyborcze wpłynęły pocztą, 5 kart wpłynęło po terminie. Karty wyborcze w ilości 1251 szt. (z pominięciem tych, które wpłynęły po terminie) zostały sprawdzone pod względem formalnym, z czego 1235 szt. kart wyborczych jest poprawnych formalnie, 16 szt. kart wyborczych jest niepoprawnych formalnie. W wyniku głosowania oddano 1157 głosów ważnych i 78 głosów nieważnych.

czytaj więcej...

XXVI edycja Konkursu „Ośmiu Wspaniałych”

Opublikowano:2019-02-11 08:26:00

Jak co roku ogłoszony został konkurs „Ośmiu Wspaniałych”, promujący młodzież szkolną, wrażliwą społecznie.

czytaj więcej...

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania

Opublikowano:2019-02-07 00:15:00

Wojewody Mazowieckiego

czytaj więcej...