kontrast kontrast • powiększanie tekstu czcionka normalna czcionka większa czcionka największa • wersja wai tryb wai Powrót do wersji graficznej

Menu strony

Lewe menu

Urząd

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 - 18:00*

Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

 

*w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 dyżury pełnią pracownicy:

- Wydziału Obsługi Mieszkańców

- Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

- stanowisk kasowych Wydziału Budżetowo-Księgowego

- Urzędu Stanu Cywilnego

 

Terenowy Punkt Paszportowy czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 10:00 - 17:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Opłaty paszportowe i geodezyjne wyłącznie gotówką

 

Adres: ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa


Centrala urzędu 22 44 35 555


urzad@pragapld.waw.pl

Nie bedzie zbiórki „elektrośmieci” 22 i 29 grudnia

Opublikowany: 2018-12-04 14:25:24

Informujemy, że w dwie ostatnie soboty grudnia bieżącego roku – czyli 22. oraz 29, z przyczyn logistycznych, nie odbędą się zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, prowadzone przez organizację odzysku ElektroEko w wyznaczonych punktach miasta.

Usługa bezpłatnego odbioru dużych elektrośmieci bezpośrednio z domu będzie działała bez zakłóceń. Mieszkańcy, którzy chcą oddać „elektroodpady” do punktów zbierania jeszcze w tym roku mogą to zrobić w dniach: 8.12 oraz 15.12.2018 r.

Więcej informacji dotyczących odbiorów, godzin oraz miejsc postoju znajduje się
na stronie: https://czysta.um.warszawa.pl/ w zakładce „Zbiórka zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego”.

15244

Pozostałe aktualności:

Zobacz archiwum