kontrast kontrast • powiększanie tekstu czcionka normalna czcionka większa czcionka największa • wersja wai tryb wai Powrót do wersji graficznej

Menu strony

Lewe menu

Urząd

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 - 18:00*

Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

 

*w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 dyżury pełnią pracownicy:

- Wydziału Obsługi Mieszkańców

- Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

- stanowisk kasowych Wydziału Budżetowo-Księgowego

- Urzędu Stanu Cywilnego

 

Terenowy Punkt Paszportowy czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 10:00 - 17:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Opłaty paszportowe i geodezyjne wyłącznie gotówką

 

Adres: ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa


Centrala urzędu 22 44 35 555


urzad@pragapld.waw.pl

Odwołana zbiórka „elektrośmieci” w dniu 3 listopada 2018 r.

Opublikowany: 2018-10-24 11:33:10

Informujemy mieszkańców Warszawy, że 3 listopada 2018 r. nie odbędzie się zbiórka zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, prowadzona przez organizację odzysku ElektroEko w wyznaczonych punktach Miasta. Kolejna sobotnia zbiórka „elektrośmieci” odbędzie się 10 listopada 2018 r. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://czysta.um.warszawa.pl/ w zakładce „zbiórka zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego”.

15197

Pozostałe aktualności:

Zobacz archiwum